تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش عصر امروز سه‌شنبه در دومین یادواره هزار شهید دانش‌آموخته دانشگاه افسری امام علی (ع) با اشاره به جایگاه و منزلت شهدا اظهار داشت: امروز اگر وزیر ما یک طرف و 1+5 یک طرف دیگر می‌نشینند این به برکت خون شهداست. امروز هر چه که ما داریم از برکت خون پاک شهدا نشات می‌گیرد.

وی ادامه داد: این عزت و اقتدار امروز را مدیون شهدا هستیم که درس گرفته مکتب اباعبدالله هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به حدیثی از حضرت علی (ع) گفت: حضرت علی (ع) می‌فرمایند از دوستی دشمن پرهیز کنید، آمریکا تا دیروز در منطقه خاورمیانه بود و منتظر یک فرصت بود تا به هر بهانه‌ای که می‌تواند وارد خاک کشور شود و نمونه‌های آن را در سال‌های اخیر شاهد بودیم. امروز اگر دشمن بر سر یک میز به ما میوه تعارف می‌کند و با ما عکس می‌اندازد باید حواسمان باشد و به او اعتماد نکنیم.

پوردستان تاکید کرد: نباید احساس کنیم که بعد از مذاکرات دیگر دشمنی ما با آمریکا تمام شده، بلکه دشمنی ما با آمریکا همیشگی و ریشه‌دار است. آمریکا برای ما همیشه یک شیطان بزرگ است و فرقی نمی‌کند که با او عکس یادگاری بگیریم و یا با او بر سر یک میز مذاکره کنیم.

وی با بیان اینکه روابط بین‌الملل و دیپلماتیک 3 تعریف دارد، گفت: تعامل، رقابت و تقابل 3 تعریف از دیپلماسی و روابط بین‌الملل است. به عنوان مثال ما با عراق در تمامی زمینه‌ها تعامل داریم یا با ترکیه در خصوص بشار اسد اختلاف نظر داریم. در حوزه هسته‌ای که دیپلمات‌های ما کار بزرگی انجام دادند با آمریکا تعامل کردیم و در آینده نیز در بحث روابط تجاری و یا تبادل ورزشکار با آنها تعامل خواهیم کرد ولی در بسیاری از مسائل منطقه‌ای یا بین‌المللی با آمریکا تقابل داریم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: ما از محور مقاومت حمایت می‌کنیم در حالیکه آمریکا به دنبال حذف آن است. ما از ثبات عراق حمایت می‌کنیم اما آمریکا در حال تجزیه آن است. ما از بیداری اسلامی حمایت می‌کنیم در حالیکه آمریکا به دنبال سرکوب آن است.

پوردستان ادامه داد: ما با تجاوزات و دست‌اندازی‌های رژیم کودک‌کش صهیونیست مخالفت داریم اما این موضوع خط قرمز آمریکاست.

وی تاکید کرد: دولتمردان آمریکایی نشان دادند که به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند به طوریکه هنوز جوهر امضای تفاهمنامه خشک نشده رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی لاف از غریبی می‌زند و ارتش را تهدید می‌کند. اوباما غلط می‌کند که ارتش را تهدید کند او هنوز ارتش جمهوری اسلامی ایران را نشناخته است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطر نشان کرد: در اوایل انقلاب علیرغم تمام رایزنی‌های فرماندهان و مقامات ارشد آمریکایی که قصد داشتند که ارتش جمهوری اسلامی را از مسیر انقلاب و امام خمینی دور کنند اما ارتش اثبات کرد که با امام است و انقلاب پیروز شد.

وی افزود: ارتش را در وقایع کردستان امتحان کردید و دیدید که پای نظام ایستاد. ارتش را در جنگ 8 ساله و زیر بار تحریم‌ها امتحان کردید اما دیدید که ارتش و ارتشیان چگونه تا پای جان از آرمان‌ها حمایت کردند. 

پوردستان تاکید کرد: اوباما بهتر است به جای گزافه‌گویی‌ها به فرمایشات مقام معظم رهبری گوش دهد. من نمی‌دانم که این موسسات آینده پژوهی آمریکا چه می‌کنند که تا این حد اشتباه می‌کنند و قدرت تشخیص را از دست داده‌اند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: اینگونه گزافه‌گویی‌ها مصرف داخلی هم ندارد و حتی کنگره آمریکا نیز آن را قبول نمی‌کند . ما طالب جنگ نیستیم اما اگر کشوری قصد امتحان توان ارتش و نیروهای مسلح ما را دارد بداند که بحث بزن و در رو نیست شاید شروع کننده آنها باشند اما پایان دهنده ماجرا نیستند.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: امیر پوردستاننیروی زمینیتازه های خبر
[ سه شنبه 30 تير 1394 ] [ 23:17 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 271
بازدید دیروز : 72
بازدید هفته : 350
بازدید ماه : 343
بازدید کل : 84548
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->